Digitale identiteit

Een sterke digitale identiteit is tegenwoordig vanzelfsprekend. Ze bepaalt in welke mate je jezelf onderscheidt van de concurrentie. Onze sterke designs maken een blijvende eerste indruk, van emailhandtekening tot website!
Consultant kijkt naar computerscherm
"If your business is not on the internet, your business will be out of business."
Profielfoto Bill Gates
Bill Gates
Oprichter Microsoft
Ondernemer kijkt naar computerscherm

Onderscheidende factor

Bill wist het halverwege de jaren 90 al. Vandaag is een digitale identiteit vanzelfsprekend. Het is de manier waarop je online aanwezig bent die je onderscheidt van je concurrentie.

Die identiteit bestaat uit veel meer dan alleen een  mooie website. Het is een verweven geheel van digitale communicatie naar al je stakeholders.

Een digitale ervaring zal je klant doorgaans niet aanzetten om voor jou te kiezen, maar vaak wel om níet voor je te kiezen.

Het doel

De ervaring van je stakeholders bij elk digitaal contactpunt faciliteren en optimaliseren door jouw boodschap op de juiste manier te brengen.